[category]
[title]
La Orquestra Simfònica del Vallès continua la seva temporada de concerts els dissabtes a la tarda al Palau. Aquesta vegada amb un programa dirigit per James Ross, el seu titular. El programa que presenten està format per composicions de Michael Nyman ('Suite para piano y orquesta The Piano'), Maurice Ravel ('Concierto para piano y orquesta en Sol Major' y el 'Bolero') y John Adams ('The chairman dances'). El solista de piano será Enrique Lapaz, ganador del Concurso de piano Ricard Viñes de Lleida.
Discover Time Out original video